domingo, 19 de septiembre de 2010

På reaksjonen hennes til å bli tilbudt rollen: Natalie Portman Thor

Image and video hosting by TinyPic
http://nataliaportman.blogspot.com/

"Det var liksom egentlig ikke noe jeg var døende å gjøre. Ikke Thor spesielt, men en stor film. Da jeg hørte Ken gjorde det, sa jeg,« Wow det er en dristig og interessant idé. " Da jeg møtte Ken og han var en jeg var veldig interessert å komme å tilbringe tre måneder med. Den var sannsynligvis den første, eller en av de første gangene, at mine forventninger ble faktisk overskredet. "

På Arbeide med blå skjerm under Filming:

"Komme å oppleve det med Ken's veiledning, - hvem som er mester i å angripe tekst og tegn fra alle vinkler - var en ny måte å nærme seg blå skjerm skuespiller. Det var en spennende utfordring å gå på igjen."

På tonen i Thor og hennes rollefigur:

"Jeg tror tegneserier slike klassiske episke temaer. Likhet med Thor, tror jeg du kunne lage en liten uavhengig film med samme tema og det ville være veldig interessant. Det er totalt spenningen. Jane er en godt elsket karakter, men også en som er veldig åpen for å finne nye farger. "

På The Avengers og Thor 2:

"Jeg er ikke i The Avengers, men jeg er i fremtiden Thor filmer om og når de skjer."

Thor vil bli utgitt i kinoer over hele verden på 6 mai 2011!



No hay comentarios: