jueves, 9 de septiembre de 2010

Natalie Portman virkelig ikke fan av "Thor", bare dets leder Kenneth Branagh.


Hun var egentlig ikke så betatt av sin del av Jane Foster i den kommende superhelt film basert på Marvel tegneserie-bok. "Thor" er satt til bøye seg i mai 2011.

"Det var egentlig ikke noe jeg var døende å gjøre," sa Portman Total Film. "Ikke 'Thor' spesielt, men en stor film.

«Da jeg hørte Ken gjorde det, sa jeg,« Wow det er en dristig og interessant idé. "

«Da jeg møtte Ken og han var en jeg var veldig interessert å komme å tilbringe tre måneder med. Det var trolig den første, eller en av de første gangene at mine forventninger ble faktisk overskredet. "

Portman er å trykke festivalen krets med Darren Aronofsky, touring sin nye thriller «Black Swan». Buzz har allerede samlet seg på hennes vegne som et potensielt beste skuespillerinne Oscar nominerte.

Portman ble nominert til Oscar i kategorien beste kvinnelige birolle for hennes tur som stripper i 2004's "Closer".
http://nataliaportman.blogspot.com/

No hay comentarios: