jueves, 30 de septiembre de 2010

Natalie Portman ønsker at få professionel

http://nataliaportman.blogspot.com/


Natalie Portman ønsker at få professionel

Før der var Hit-Girl, der var Mathilda. Se unge toting kanoner og generelt slå lort ud af folk er blevet almindeligt, men tilbage i 1992, ser bittesmå Mathilda svingede en hånd pistol i Luc Besson's Léon: The Professional var en tand mere kontroversiel. Slår ud barn skuespiller-turned-Academy Award nomineret voksne, Natalie Portman er mere end villig til at gentage hendes berømte rolle, men ikke for hvem som helst.

MTV News talte for nylig med Portman under en pressekonference tykmælk for hendes kommende film Black Swan og drøftet emnet for en efterfølger til kult klassiker. De spurgte hende om det rygtes manuskriptet, og mens hun syntes at indrømme det har eksisteret, der er lige så langt som hun vil gå.

"Nej, jeg har aldrig læst den, fordi Luc ikke vil direkte det selv, og så jeg er kun interesseret ... Jeg fortalte ham, fortalte jeg ham, om han ville gøre det selv så ville jeg være der i to sekunder, men han vil ikke så ... "

Besson er en af mine yndlings instruktører og mens en masse mennesker i løbet af årets har fortalt mig, at de tror, at han bør gøre en efterfølger til The Fifth Element (min yndlings film af all-time), ville jeg aldrig gå med det var en god idé . Men efter min mening, ville en Léon efterfølger være magisk. Jeg er med Portman dog ingen Besson, no-go. Hvad tror du? Kunne man se Portman som Mathilda i dag?

No hay comentarios: