viernes, 10 de septiembre de 2010

ه نظر می رسد مانند عملکرد سوان او سیاه کار افزایش ناتالی پورتمن به عنوان میکند که او ارائه می دهد را دریافت عناوین و فیلم از http://nataliaportman.b

به نظر می رسد مانند عملکرد سوان او سیاه کار افزایش ناتالی پورتمن به عنوان میکند که او ارائه می دهد را دریافت عناوین و فیلم از http://nataliaportman.blogspot.com/ فیلم او به نمایش در ونیز. گزارش های اخیر می گویند پورتمن زن منجر خواهد شد به طنز آگهی متنی ثور فیلم بازی کند.

به نظر می رسد مانند او "سوان سیاه" افزایش عملکرد شغلی ناتالی پورتمن به عنوان میکند که او ارائه می دهد را دریافت عناوین و فیلم از فیلم او به نمایش در ونیز. گزارش های اخیر می گویند پورتمن زن منجر خواهد شد به طنز آگهی متنی ثور فیلم بازی کند.



پورتمن به شخصیت رهبری جین فاستر در فیلم در کنار آنتونی هاپکینز و ادریس Elba با بازیگر استرالیایی کریس Hemsworth در نقش عنوانی از ثور. پورتمن می گوید او تنها مورد قبول بخش چون کنت Branagh است کارگردانی فیلم است.



"این چیزی بود در واقع من در حال مرگ بود به انجام نشد. هنوز ثور به طور خاص ، اما یک فیلم بزرگ :" پورتمن گفت : در withn مصاحبه ها فیلم.



"هنگامی که من شنیده ام کن از آن انجام شد ، من گفتم ،' عجب است که این ایده شجاعانه و جالب... سپس من آشنا کن و او کسی بود من به شدت تمایل به صرف 3 ماه با آن احتمالا 1 ، یا یکی از اولین بار که در واقع فراتر از انتظارات من بود. "



بازیگران در فیلم فیلمهای سوپر قهرمان به نظر می رسد سرنوشت ستاره هالیوود در فیلم Aronofsky دارن. میکی رفت Rourke در تاریخ به عنوان بدذات به مرد آهنین در قسط دوم از حق رای دادن ابر قهرمان ریخته ، پس از ارائه عملکرد نامزد جایزه اسکار در Aronofsky 'sکشتی گیر.



اما نقش سرب در ثور است تنها پیشنهاد را برای ناتالی پورتمن نیست. برادران وارنر است wooing پورتمن در گرانش ستاره ، بسیار hyped فیلم توسط کارگردانی آلفونسو Cuaron شود. previoulsy این گزارش در اینجا بود که ناتالی ممکن است آنجلینا جولی در جای جاذبه ، و سیاه ستاره سوان قرار است به خواندن فیلمنامه و اعلام تصمیم خود را این هفته آماده است.

No hay comentarios: