martes, 7 de diciembre de 2010

Natalie Portman: השחקנית נטלי פורטמן רואיינו עבור בגיליון האחרון של מגזין הקולנוע סך הכל. נושאים מקורה היו לו שכר עבור תפקידו של ג 'יין פוסטר, עבודתו

השחקנית נטלי פורטמן רואיינו עבור בגיליון האחרון של מגזין הקולנוע סך הכל. נושאים מקורה היו לו שכר עבור תפקידו של ג 'יין פוסטר, עבודתו עם הבמאי קנת בראנה על המסך הכחול אם מופיעים "תור 2' ו 'הנוקמים". ההיבטים החשובים ביותר של הראיון הזה כדלקמן:

מי שקיבל את התפקיד של ג 'יין פוסטר הסרט:

"(ביצוע של הסרט) היה נוכח מאוד, יש משהו שאני מת לעשות. יש" תור ", במיוחד, אבל סרט נהדר. כששמעתי קן (בראנה) היה לעשות הסרט, אמרתי, "וואו, זה רעיון מעניין מאוד." ואז פגשתי את קן, הוא היה מישהו היה באמת עושה את זה תוך שלושה חודשים. זו היתה כנראה הראשונה או אחת הפעמים הראשונות כי הציפיות שלי היו חריגה. "

על העבודה עם מסך כחול במהלך הצילומים:

"חזור על ניסיון תחת הדרכתו של קן, מי הוא האדון של תוקפים את הטקסט ואת הדמות מכל הזוויות, היתה גישה חדשה מסך כחול בעת לפעול. זה היה אתגר מרתק שוב."

על העולם של "תור" ואת אופיו:
http://nataliaportman.blogspot.com/
"אני חושב שיש בעיות רבות של קומיקס האפי הקלאסי. כמו ב 'תור', אני חושב שאתה יכול לעשות סרט אינדי קטן עם בעיות אותן יהיה מאוד מעניין. זה היה ממש מרגש. ג 'יין הוא יקר מאוד אבל גם אחד כי הוא פתוח לאפשרות של צלילים חדשים. "

ב 'תור 2' ו 'הנוקמים ":

"אני לא אהיה" הנוקמים ", אבל אני על עתידו של הסרט" תור ", בתנאי שהם צילמו."

"תור" להיטים תיאטראות ב -6 במאי 2011, בכיכובם של כריס Hemsworth, סמואל ל ג 'קסון, אנתוני הופקינס, קאט Dennings, Stellan Skarsgard, ריי סטיבנסון Jaimie אלכסנדר בבימויו של קנת בראנה.

No hay comentarios: