miércoles, 20 de octubre de 2010

Natalie Portman. Hun deltog Harvard from 1999-2003, og hun dateret et af disse ultra elite klubbens medlemmer.

Natalie Portman attends the Toronto International Film Festival press conference for 'Black Swan' at the Hyatt Regency Hotel in Toronto, Canada on September 14, 2010. UPI/Christine Chew Photo via Newscom
Natalie Portman overværer Toronto International Film Festival pressemøde for 'Black Swan' på

I filmen er private klubber i eliten Harvard til store fokus, pero Aaron Sorkin nødvendige på disse private oplysninger enheder. Ifølge Entertainment Weekly, denne viden, jeg har modtaget fra skuespillerinden Natalie Portman. Hun deltog Harvard from 1999-2003, og hun dateret et af disse ultra elite klubbens medlemmer. Hun havde ingen problemer med at dele Enten hvad hun vidste.
http://nataliaportman.blogspot.com/



Sagde følgende Sorkin Inddragelse om hende, "Natalie Portman kom i kontakt med mig, når hun hørte, at jeg gjorde dette at sige,» Hør ... komme over til middag, og jeg vil fortælle dig nogle historier. "Jeg ville kommet over middag for under nogen omstændigheder. Men det var virkelig nyttige. "

Som for Eisenberg, jeg virkelig havde en udfordring i denne rolle. Jeg kunne ikke Mød Mark Zuckerberg, fordi manden er imod denne film, forsøgte Pero Eisenberg at holde naturtro historiske skildring. Selv den mand være hadet af mange i branchen. Ifølge The Boston Herald, sagde jeg følgende: ". Min største ansvar for ikke kun at forstå, hvor (Zuckerberg) kom fra, men at kunne forsvare alle historiske positioner og historiske Opførsel og i sidste ende sympatiserer med ham"

Har jeg Succeed? De, der ser filmen i dag og i de kommende dage vil være dem til at beslutte om det. Har du gå se "Det Sociale netværk" i biografer? Hvad synes du? Gå her for det nyeste inden for underholdning nyheder og sladder.

No hay comentarios: