jueves, 7 de octubre de 2010

Natalie Portman desværre har bestået den hovedrolle i Alfonso Cuarón tyngdekraft

Natalie Portman
Øv, det stinker! Jeg hader rapportering un-casting nyheder, og det er endnu værre, når den potentielle udskiftning er den sidste person jeg ønsker at se hovedrollen i dette projekt. Deadline rapporter om, at skuespillerinden Natalie Portman desværre har bestået den hovedrolle i Alfonso Cuarón tyngdekraft, den store sci-fi produktion, der er blevet kæmpet for at få sine ben og faktisk sikre en stemmer for at begynde at skyde. Portman blev rygter og derefter bekræftet som værende tilbudt den del tilbage i starten af september, og blev sendt manuskriptet. Uanset årsagen besluttede hun at gå, og nu Warner Bros kigger på Sandra Bullock, som deres top valg i stedet. Lad det ikke ske! http://nataliaportman.blogspot.com/


Som et resumé, er Gravity Cuarón ambitiøse 80 millioner dollars 3D sci-fi projekt om to mennesker (selvom nogle udkast siger bare én person), der skal tage en lang, opslidende rejse hjem til Jorden efter deres rumstation er ødelagt. Listen over kandidater med i opløbet om den eftertragtede hovedrollen, overfor Robert Downey Jr., var lang og omfattede mange store skuespillere, som Marion Cotillard og Carey Mulligan. Tilsyneladende den eneste der er tilbage, de tror, de kan reb i denne er Sandra Bullock, der har været WB's pick fra starten (hun har vundet en Oscar for WB til The Blind Side, men som virkelig bekymrer sig?). Jeg håber, Cuarón er smart nok til at modstå casting hende.

Deadline seneste opdatering bekræfter, at Portman forløbet, og at Warner Bros er "at gøre en plenum presse på for at Sandra Bullock at spille rollen som en rumstation medarbejder, der forsøger at finde sin vej tilbage til jorden og hendes datter efter rumstationen arbejder hun på, er ødelagt af en vragrester felt fra en eksploderet asteroide. " Det er ikke, at jeg ikke tror hun kan være talentfuld, jeg bare tror personligt Bullock er en af de mest over-hyped, overdrevent kedelig, for-gammelt for hende roller og ikke-længere-attraktive skuespillerinder rundt, og jeg vil ikke have hende vist på en af mine mest ventede kommende sci-fi-projekter. Vælg en anden, Cuarón!

No hay comentarios: